FANDOM

Zwoje Nether

Dawno temu, pewien nieznany podróżnik znalazł magiczne napisy skrywające potężne magiczne tajemnice. Nazwano je Zwojami Nether. Zebrane razem zapewniały wiedzę o misterium rzucania zaklęć, tworzeniu magicznych przedmiotów i konstruktów, powiązaniach i strukturze sfer, a nawet o tworzeniu arfetaktów. Choć na przestrzeni 2000 lat od ich znalezienia wszystkie zostały zgubione, bądź skradzione, to jednak zawarte w nich informacje na zawsze zmieniły społeczeństwo Netherese.

Władcy Netheril opracowali nieznane wcześniej formy magii. Mythallar był wynalazkiem maga z Netherese - Ioulauma. Wynalazek ów przekazywał moc znajdującym się w jego otoczeniu przedmiotom. Od tej pory czarodziej nie musiał zużywać na ten cel własnej mocy. Mythallar umożliwił także powstanie latających miast, tworzonych przez ścinanie wierzchołków gór. Mieszkańcy Netheril unieśli się w niebo na tych magicznych enklawach magii, bezpieczni przez barbarzyństwem ludzi i hordami złych humanoidów. Każdy obywatel posługiwał się pomniejszymi zaklęciami, Nethernese handlowało z elfami i krasnoldami, a imperium się rozrastało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki