FANDOM

Melee-Magthere to szkoła wojowników leżąca w Menzoberranzan, wchodząca w skład akademii. Budynek ma kształt piramidy i jest położony na płaskowyżu Tier Breche obok Sorcere i Arach-Tinilith.[1]

SzkolenieEdytuj

Przyszli wojownicy trenujący w tej szkole muszą mieć skończone dwadzieścia lat i spędzają tutaj dziesięć lat. Przez pierwsze pięćdziesiąt dni ich zadaniem jest uczestniczenie w wykładach wprowadzających ich w zasady i ideały rządzące społecznością drowów. Muszą także wypełniać polecenia swych mistrzów (głównie sprzątanie) i usługiwać im, przy czym nie mogą posługiwać się i nosić żadnej broni. Następnym etapem jest trening posługiwania się swą ulubioną bronią, lecz w postaci drewnianego kija. Ogólnie rzecz biorąc pierwszy etap treningu polegający na nauce walki jeden na jednego i posługiwania się bronią trwa cztery lata. Następne dwa lata polegały na wprowadzeniu do walki w grupie i nauce taktyki. Trzy kolejne lata uczyły zastosowania taktyki w walce przeciw czarodziejom i kapłankom oraz w ich towarzystwie. Ostatni, dziewiąty rok nauki wojownika toczył się przez pierwsze sześć miesięcy w Sorcere, gdzie wprowadzano uczniów w tajniki magii, i ostatnie sześć w Arach-Tinilith przygotowując wojowników do zakończenia edukacji.[1]

Znane osobistościEdytuj

AbsolwenciEdytuj

MistrzowieEdytuj

ReferencjeEdytuj

  1. 1,0 1,1 R.A. Salvatore (2006). Ojczyzna. Wizards of the CoastISBN 83-7418-100-1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki